• 07.03.12, 13:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Presidendi kõne ja turundustegu

President rääkis oma aastapäevakõnes mitmel olulisel teemal, muu hulgas põhiväärtustest, kodust, peremeheks olemisest. Tema kõne meeldis mulle sel aastal väga ja usun, et see võiks pakkuda inspiratsiooni kõigile Eestis tegutsevatele turundusteenuseid pakkuvatele ettevõtetele, kirjutab MediaComi juht Janeck Uibo.
Siinkohal tahan jagada oma mõtet, mis tekkis seoses presidendi kõne kodumotiivi ja Aasta Turundusteo konkursi žürii töös osalemisega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele