• 07.03.12, 13:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Presidendi kõne ja turundustegu

President rääkis oma aastapäevakõnes mitmel olulisel teemal, muu hulgas põhiväärtustest, kodust, peremeheks olemisest. Tema kõne meeldis mulle sel aastal väga ja usun, et see võiks pakkuda inspiratsiooni kõigile Eestis tegutsevatele turundusteenuseid pakkuvatele ettevõtetele, kirjutab MediaComi juht Janeck Uibo.
Siinkohal tahan jagada oma mõtet, mis tekkis seoses presidendi kõne kodumotiivi ja Aasta Turundusteo konkursi žürii töös osalemisega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele