• 07.03.12, 11:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

1 küsimus Password 2012 esinejatele

Passwordini on jäänud nädal aega… Best Marketing esitas mitmele Passwordi esinejale ühe tema ettekande teemat puudutava küsimuse. Loe, mida vastasid Hanno Kindel (Media House), Raimond Kaljulaid (PRB), Hendrek Kraavi (ADM), Kaupo Karelson (Ruut) ja Ida Hakola (Vapa Media) ja Priit Hõbemägi.
Eestis on nutitelefonide hulk juba küllalt suur, samas on Eesti ettevõtete poolt pakutavaid rakendusi väga vähe. Milles on põhjus?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele