Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Aasta Meediategu konkursil osaleb 8 meediaagentuuri
Aasta Meediategu 2011 konkursil osaleb 8 meediaagentuuri kokku 24 tööga. Konkursi korraldaja Hando Sinisalu sõnul on konkursile laekunud tööde arv läbi aastate olnud väga stabiilne.
Tänavune konkurss erineb varasematest selle poolest, et meediatüüpide põhiste kategooriate (TV, print, jne) asemel on kategooriad turundusliku eesmärgi põhised - lansseering, bränding ja müügiedendus.
Konkursi finalistid valib žürii 6. märtsil ja Aasta Meediategu Grand Prix võitja selgub 16. märtsil Passwordi konverentsi raames.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.