Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Anne Tääkre: Kalevi suurim tugevus on nostalgiasegment
22. veebruari Best Marketing Clubis esines Kalevi turundusdirektor Anne Tääkre, kes rääkis, et 43% Kalevi Eesti turu käibest moodustavad nostalgiatooted. Aastal 2012 panustab Kalev ajaloolistele ja traditsioonilistele toodetele.
Kalevi turundusdirektor Anne Tääkre ja bränding-agentuuri Identity juhataja Ants Lusti Best Marketing Club'is 22. veebruaril 2012.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]