• 23.02.12, 12:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Anne Tääkre: Kalevi suurim tugevus on nostalgiasegment

22. veebruari Best Marketing Clubis esines Kalevi turundusdirektor Anne Tääkre, kes rääkis, et 43% Kalevi Eesti turu käibest moodustavad nostalgiatooted. Aastal 2012 panustab Kalev ajaloolistele ja traditsioonilistele toodetele.
Kalevi turundusdirektor Anne Tääkre ja bränding-agentuuri Identity juhataja Ants Lusti Best Marketing Club'is 22. veebruaril 2012.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele