21. veebruar 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Reklaamiarvustus: vaata aga vaata!

Tahaksin peatuda hetkeks omalaadsel nähtusel, mille nimi on: "Vaata!". Õigem oleks vast öelda: "Vjaata". Noored pereemad, kes reklaamides tarbivad peamiselt Tere piimatooteid ning kellest paljud räägivad vene aktsendiga.

Tegemist ei ole halbade reklaamidega - pildikvaliteet on laitmatu, taustamuusikal pole kah häda midagi. Arusaamatuks jääb vaid seik, miks peaaegu kõik näitsikud ikka ühtemoodi vene aktsendiga räägivad. Kas see on mingi uus trend, et püüda kahte sihtgruppi korraga või ei jätkunud näitlejate jaoks lihtsalt raha?

http://www.youtube.com/watch?v=ZdfFqg5sYLc

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700