Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Reklaamiarvustus: vaata aga vaata!
Tahaksin peatuda hetkeks omalaadsel nähtusel, mille nimi on: "Vaata!". Õigem oleks vast öelda: "Vjaata". Noored pereemad, kes reklaamides tarbivad peamiselt Tere piimatooteid ning kellest paljud räägivad vene aktsendiga.
Tegemist ei ole halbade reklaamidega - pildikvaliteet on laitmatu, taustamuusikal pole kah häda midagi. Arusaamatuks jääb vaid seik, miks peaaegu kõik näitsikud ikka ühtemoodi vene aktsendiga räägivad. Kas see on mingi uus trend, et püüda kahte sihtgruppi korraga või ei jätkunud näitlejate jaoks lihtsalt raha?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.