15. veebruar 2012
Ainult tellijatele

Dan Southern: tehnoloogilisi uuendusi ei tasu turunduses üle tähtsustada

Viimase aja edukad kampaaniad keskenduvad vähem tehnoloogilistele uuendustele ja rohkem tarbija reaalsete vajaduste rahuldamisele, rääkis Best Marketingile Passwordi esineja Dan Southern. Loe, miks on QR-koodide kasutamine turunduses Dani meelest haip.

Dan Southern on Briti turundusajakirja Contagious Magazine konsultant ja kaasautor. Ta annab turundusalast nõu sellistele ettevõtetele nagu Nike, Google, Sony Ericsson ja Louis Vuitton. Contagious on Briti turundusajakiri ja veeb, mis keskendub turundustehnoloogiate ja -trendide uurimisele ning turunduskonsultatsioonidele.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700