Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Passwordi esineja Rod Sloane: „Ärge võtke tööle turundajat, kel puudub müügikogemus!“
Briti juhtiva müügi ja turunduse integreerimise konsultandi Rod Sloane'i nõuanne turundusinimestele: "Minge aeg-ajalt kontorist välja, käige kaasas müügiinimestega ning vaadake ja kuulake, mis turul tegelikult toimub." Loe edasi!
Esimene ja kõige murettekitavam põhjus on see, et müüki ja turundust hoitakse füüsiliselt lahus. Turundus- ja müügiosakonnad asuvad sageli erinevatel korrustel.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.