24. jaanuar 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Passwordi esineja Rod Sloane: „Ärge võtke tööle turundajat, kel puudub müügikogemus!“

Briti juhtiva müügi ja turunduse integreerimise konsultandi Rod Sloane'i nõuanne turundusinimestele: "Minge aeg-ajalt kontorist välja, käige kaasas müügiinimestega ning vaadake ja kuulake, mis turul tegelikult toimub." Loe edasi!

Esimene ja kõige murettekitavam põhjus on see, et müüki ja turundust hoitakse füüsiliselt lahus. Turundus- ja müügiosakonnad asuvad sageli erinevatel korrustel. 

Teiseks, müügi- ja turundusvaldkonnad meelitavad ligi erinevat tüüpi inimesi. Näiteks turundusinimesed on sageli analüütilisemad ja planeerivamad, müügiinimesed aga kohestele tulemustele  suunatud.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700