Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Meediaagentuurid prognoosivad aastaks 2012 kuni 5% turu kasvu
Best Marketing tegi meediaagentuuride juhtide seas traditsioonilise aastalõpuküsitluse ja küsis: Milline tuleb aasta 2012 meediaagentuuridele? Millised on peamised arengusuunad? Loe, mida vastasid Janeck Uibo (MediaCom), Meelis Järvela (Universal McCann), Raigo Piibar (Vizeum), Aare Ristal (OMD) ja Hanno Kindel (Media House).
Kokkuvõtvalt arvati meedia-aasta 2012 kohta järgmist:
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]