• 21.12.11, 13:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meediaagentuurid prognoosivad aastaks 2012 kuni 5% turu kasvu

Best Marketing tegi meediaagentuuride juhtide seas traditsioonilise aastalõpuküsitluse ja küsis: Milline tuleb aasta 2012 meediaagentuuridele? Millised on peamised arengusuunad? Loe, mida vastasid Janeck Uibo (MediaCom), Meelis Järvela (Universal McCann), Raigo Piibar (Vizeum), Aare Ristal (OMD) ja Hanno Kindel (Media House).
Kokkuvõtvalt arvati meedia-aasta 2012 kohta järgmist:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele