Ainult tellijatele
21. detsember 2011
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Meediaagentuurid prognoosivad aastaks 2012 kuni 5% turu kasvu

Best Marketing tegi meediaagentuuride juhtide seas traditsioonilise aastalõpuküsitluse ja küsis: Milline tuleb aasta 2012 meediaagentuuridele? Millised on peamised arengusuunad? Loe, mida vastasid Janeck Uibo (MediaCom), Meelis Järvela (Universal McCann), Raigo Piibar (Vizeum), Aare Ristal (OMD) ja Hanno Kindel (Media House).

Kokkuvõtvalt arvati meedia-aasta 2012 kohta järgmist:

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700