Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Fotod: smartADi uue kontori pidu
Vatson Wundermanist Brilliant'iga ühinemise tagajärjel tühjaks jäänud kontorisse kolis samas Lutheri kvartalis pesitsenud smartAD Eesti tiim.
"Praeguse kasvutempo juures on tulnud meil kord aastas suurem kontor hankida," ütles smartADi arendusjuht Priit Kivinurm. "Usun, et aasta pärast on kolimisuudist taas oodata." smartAD on Eesti suurim internetilehtede reklaamivõrgustik.
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.