Autor: Silja Oja • 14. detsember 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Kristjan Seema: "Kogu pangandussektori meediapanus võrdub ühe mobiilioperaatori omaga"
14. detsembri Best Marketingi Clubis esines SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni direktor Kristjan Seema, kes võrdles oma ettekandes telekomi turundust panga turundusega. Suur erinevus seisneb Seema sõnul meediainvesteeringutes, mis on telekomis oluliselt suuremad kui panganduses.
SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni direktor Kristjan Seema
Kristjan Seema juhib SEB turundusdivisjoni alates 2. maist 2011. Enne seda juhtis ta aastaid Tele2 Eesti turundusmeeskonda. Siinkohal kokkuvõte hommikuseminaril räägitust.