Autor: Silja Oja • 14. detsember 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kristjan Seema: "Kogu pangandussektori meediapanus võrdub ühe mobiilioperaatori omaga"

14. detsembri Best Marketingi Clubis esines SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni direktor Kristjan Seema, kes võrdles oma ettekandes telekomi turundust panga turundusega. Suur erinevus seisneb Seema sõnul meediainvesteeringutes, mis on telekomis oluliselt suuremad kui panganduses.

SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni direktor Kristjan Seema

Kristjan Seema juhib SEB turundusdivisjoni alates 2. maist 2011. Enne seda juhtis ta aastaid Tele2 Eesti turundusmeeskonda. Siinkohal kokkuvõte hommikuseminaril räägitust.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700