• 08.12.11, 12:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kahetsusväärne groteskiharjutus

Idea AD loovjuht Tanel Kuningas "Erinevus rikastab" uuest kampaaniast:Uues „Erinevus rikastab“ kampaanias on midagi kafkalikku. Midagi selles halastamatuses, millega puuetega inimeste tavaelu vapper võitlus on toodud külma päevavalgusse. Kuid kui Kafka grotesk oli õigustatud sügava humanistliku kaastundega, siis siin, vähemasti visuaalses väljenduses, see õigustus puudub pea täielikult.
Kuid kui Kafka grotesk oli õigustatud sügava humanistliku kaastundega, siis siin, vähemasti visuaalses väljenduses, see õigustus puudub pea täielikult. „Metamorfoosis“ leidis Gregor Samsa ärgates, et on moondunud jõledaks putukaks. Kõnealuses kampaanias leiavad pahaaimamatud puuetega inimesed, et nad on reklaampindadel moondatud karikatuurseteks hiigelpeadeks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele