• 07.12.11, 13:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Papyrus: me ei müü lihtsalt tooteid, vaid jagame ka teadmisi

Paberimaailm on ääretult põnev ning miski pole kunagi nii must-valge, kui alguses paistab, on paberimüüja Papyrus AS-i turundusjuht Merike Taliaru kindel. Viimastel aastatel on Papyrus võtnud enda kanda raske koorma hajutada paberitootmisega seonduvaid linnalegende. Aga alustame algusest...
Kuidas mitmesaja-aastaste traditsioonidega ettevõte Papyrus Eestisse jõudis?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele