• 07.12.11, 13:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubanduskeskuste muusikaprogrammi koostab pühadeajal Gerli Padar

Kuni detsembrikuu lõpuni on paljude Eestimaa kaubanduskeskuste ja kaupluste siseraadiotes võimalik kuulata muusikavalikut, mille koostamisel lööb kaasa armastatud lauljanna, tele- ja raadiosaatejuht Gerli Padar.
Padari roll on lisada poodide siseraadiotesse jõulu- ja aastalõpumeeleoluga laule, mis looksid pühademeeleolu ja muudaksid sisseostude tegemise võimalikult meeldivaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele