Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Raimo Matvere 10 nippi, kuidas koostada head e-kirja
E-postiturunduses on tarvis teha palju eeltööd ja oluline on olla järjekindel, rääkis ADM Interactive digitaalse meedia juht Raimo Matvere eilsel Best Marketingi korraldatud konverentsil BEST B2B 2011. Lugeja tähelepanu äratamiseks on aega vaid 5 sekundit.
Raimo Matvere 10 soovitust hea e-kirja koostamiseks:
1. Saatja peab olema selgelt identifitseeritav, kuna esmalt vaatavad kirjasaajad saatja nime. Saatja nimi peaks olema brändi või ettevõtte nimi või vähemalt viitama sellele (nt „ADM – tehniline tugi“ või „ADM – Tallinna osakond“). Eraisiku nime alt saatmist soovitab Matvere vaid erijuhtudel.