• 01.12.11, 15:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raimo Matvere 10 nippi, kuidas koostada head e-kirja

E-postiturunduses on tarvis teha palju eeltööd ja oluline on olla järjekindel, rääkis ADM Interactive digitaalse meedia juht Raimo Matvere eilsel Best Marketingi korraldatud konverentsil BEST B2B 2011. Lugeja tähelepanu äratamiseks on aega vaid 5 sekundit.
Raimo Matvere 10 soovitust hea e-kirja koostamiseks:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele