• 01.12.11, 15:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raimo Matvere 10 nippi, kuidas koostada head e-kirja

E-postiturunduses on tarvis teha palju eeltööd ja oluline on olla järjekindel, rääkis ADM Interactive digitaalse meedia juht Raimo Matvere eilsel Best Marketingi korraldatud konverentsil BEST B2B 2011. Lugeja tähelepanu äratamiseks on aega vaid 5 sekundit.
Raimo Matvere 10 soovitust hea e-kirja koostamiseks:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele