29. november 2011
Ainult tellijatele

Meie aja kangelased. Mõtteid kampaaniast „Erinevus rikastab“.

Õilis on soov panna inimesi mõtlema, ärgitada neid millegi üle juurdlema (enamasti reklaamidel sellist eesmärki ei ole) – kuid ei ole hea sööta inimestele ette liiga mitmekihilisi sõnumeid, liiga keerulisi mõtlemisülesandeid… Loe, mida kirjutab “Erinevus rikastab” kampaaniast Ad Angelsi copywriter Jaanus Adamson.

Filosoof Peter Sloterdijk on aga osutanud, et rohkem kommunikatsiooni tähendab põhimõtteliselt ka rohkem konflikte. Avalikud diskussioonid võrdõiguslikkuse teemadel mõjuvadki enamasti halastamatute maailmavaateliste või elutundeliste lahingutena, kus ilkumise väljakannatamine kuulub otsekui endastmõistetavalt kutsumuse või palga sisse (soolise võrdõiguslikkuse ja võrdse kohtlemise voliniku Mari-Liis Sepperi mõnitamine Peeter Oja poolt „Ärapanijas“ ei olnud pelgalt infantiilne tolatsemine või süüdimatu konjuktuursus, seal oli haista toorest viha ja nilbet sadistlikku naudingut).

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700