Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Heasoovlikult puudustest ehk humanitaari pilguga. Autor: reklaamiagentuuri TBWA\Guvatrak copywriter Laura Noodapera.
"Erinevus rikastab" on TTÜ õiguse instituudi võrdse kohtlemise edendamise kampaania, millele on huvilised saanud kaasa elada 2010. aastast alates. Lõpmatute kahinate saatel on korraldatud paljugi põnevat, näiteks organiseeritud rahvusvaheliselt tunnustatud filmifestivalil PÖFF inimõiguste eriprogramm. Aktsiooni viimane välimeediakampaania paigutati linnaruumi 7. novembril – ja sellest põgusalt juttu tulebki.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.