• 25.11.11, 10:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

iStrategy’l ennustati mobiiliturundusele helget tulevikku

Oktoobri lõpus Amsterdamis toimunud digitaalmeedia konverentsil iStrategy räägiti palju sotsiaalmeediast, mobiiliturundusest ja open business lähenemisest, kus tarbijad aktiivselt ettevõtte arengus osalevad. Kokkuvõtte tegi Inspired Communications arendusjuht Vitali Bondarenko.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele