• 23.11.11, 15:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mida mõõta e-turunduses 2012?

Jälle on käes aeg, mil tegevjuht küsib, kui palju järgmisel aastal e-turundusse tööd ja raha panna. Kui turundajal pole selget ettekujutust firma internetiturunduse ROI hetkeseisust, lähtub ta kõhutundest. E-turundusagentuuri ADM Interactive strateeg Hendrek Kraavi annab nõu, mida e-turunduses mõõta, et olukorda selgemini hinnata ja tulevikku paremini planeerida.
ADM Interactive strateeg Hendrek Kraavi

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele