23. november 2011
Ainult tellijatele

Mida mõõta e-turunduses 2012?

Jälle on käes aeg, mil tegevjuht küsib, kui palju järgmisel aastal e-turundusse tööd ja raha panna. Kui turundajal pole selget ettekujutust firma internetiturunduse ROI hetkeseisust, lähtub ta kõhutundest. E-turundusagentuuri ADM Interactive strateeg Hendrek Kraavi annab nõu, mida e-turunduses mõõta, et olukorda selgemini hinnata ja tulevikku paremini planeerida.

ADM Interactive strateeg Hendrek Kraavi

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700