Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Mida mõõta e-turunduses 2012?
Jälle on käes aeg, mil tegevjuht küsib, kui palju järgmisel aastal e-turundusse tööd ja raha panna. Kui turundajal pole selget ettekujutust firma internetiturunduse ROI hetkeseisust, lähtub ta kõhutundest. E-turundusagentuuri ADM Interactive strateeg Hendrek Kraavi annab nõu, mida e-turunduses mõõta, et olukorda selgemini hinnata ja tulevikku paremini planeerida.
ADM Interactive strateeg Hendrek Kraavi
Jälle on käes see aeg, mil tegevjuht küsib, kui palju järgmisel aastal e-turundusse tööd ja raha panna. Kui turundajal pole selget ettekujutust firma internetiturunduse ROI hetkeseisust, lähtub ta kõhutundest või vaatab, kui palju konkurendid või partnerid e-turundusse panustavad ning mõtlebki vastuse välja. Hästi töötavat kõhutunnet ei maksa muidugi alahinnata, aga isegi see töötab selgetele andmetele toetudes paremini. Pealegi on turundaja aasta pärast jälle sama mõistatuse ees: “Kui palju panna oma aega ja raha veebi aastal 2013?”.