Autor: Silja Oja • 22. november 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Veebipoest ostetakse silmadega
Tarbija ostab veebipoest silmadega, seega on kvaliteetsed tootefotod üliolulised. Selline mõte jäi kõlama WAZZAP? 2011 veebipoodide turundamise seminari vestlusringist, kus osalesid Peep Kuld (ON24.ee), Heidi Mallene (laskallab.ee ja besty.ee) ning Bruno Lill (Pipfrog).
Peep Kuld (ON24.ee), Heidi Mallene (laskallab.ee ja besty.ee) ning Bruno Lill (Pipfrog)
Küsimusele kuidas veebipoodidel Eestis läheb, vastas online sisustuskaubamaja ON24.ee üks omanikke Peep Kuld, et praegu läheb jälle hästi, aga masu ajal vähenes mööbli müük koos kinnisvaraturu langusega märgatavalt. ON24 jaoks sai masu läbi augustis 2011. Peep tõi välja huvitava fakti, et Eesti on ainuke riik maailmas, kus on kaks toimivat pakiautomaatide süsteemi – Smartpost ja Eesti Post, seega on võimalused logistika korraldamiseks väga head.