• 22.11.11, 13:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veebipoest ostetakse silmadega

Tarbija ostab veebipoest silmadega, seega on kvaliteetsed tootefotod üliolulised. Selline mõte jäi kõlama WAZZAP? 2011 veebipoodide turundamise seminari vestlusringist, kus osalesid Peep Kuld (ON24.ee), Heidi Mallene (laskallab.ee ja besty.ee) ning Bruno Lill (Pipfrog).
Peep Kuld (ON24.ee), Heidi Mallene (laskallab.ee ja besty.ee) ning Bruno Lill (Pipfrog)

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele