• 22.11.11, 13:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veebipoest ostetakse silmadega

Tarbija ostab veebipoest silmadega, seega on kvaliteetsed tootefotod üliolulised. Selline mõte jäi kõlama WAZZAP? 2011 veebipoodide turundamise seminari vestlusringist, kus osalesid Peep Kuld (ON24.ee), Heidi Mallene (laskallab.ee ja besty.ee) ning Bruno Lill (Pipfrog).
Peep Kuld (ON24.ee), Heidi Mallene (laskallab.ee ja besty.ee) ning Bruno Lill (Pipfrog)

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele