• 22.11.11, 13:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veebipoest ostetakse silmadega

Tarbija ostab veebipoest silmadega, seega on kvaliteetsed tootefotod üliolulised. Selline mõte jäi kõlama WAZZAP? 2011 veebipoodide turundamise seminari vestlusringist, kus osalesid Peep Kuld (ON24.ee), Heidi Mallene (laskallab.ee ja besty.ee) ning Bruno Lill (Pipfrog).
Peep Kuld (ON24.ee), Heidi Mallene (laskallab.ee ja besty.ee) ning Bruno Lill (Pipfrog)

Seotud lood

Töökuulutused
  • 04.11.25, 10:17
Perton otsib turundus- ja müügipartnerluse juhti
Kandideerimise tähtaeg 19.11.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele