Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kas veebidisaini agentuur GBF Media ehtis end võõraste sulgedega?
Oktoobri keskel sai veebiagentuuri Deep Systems juht Hegert Mölder kampaaniakirja GBF Media nimeliselt ettevõttelt, mis uut ja ilusat kodulehte pakkus. Kui algul tegid pakkumise sisu ja lubadused Hegertile nalja, siis lähemal uurimisel avastas ta GBF-i „tehtud tööde“ hulgast neli oma firma ehk Deep Systems’i teostatud veebilahendust, teiste seas telesarja „Kelgukoerad“ veebilehe, mis oli varasemalt võitnud nii Eesti Internetiauhinnad 2010 kui Kuldmuna 2010 kulla.
Kuna GBF ja selle juhid olid Hegert Mölderi jaoks tundmatud, tekkis küsimus, kas tegemist on halva nalja või pahatahtliku konkurentsiga?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]