• 17.11.11, 10:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas veebidisaini agentuur GBF Media ehtis end võõraste sulgedega?

Oktoobri keskel sai veebiagentuuri Deep Systems juht Hegert Mölder kampaaniakirja GBF Media nimeliselt ettevõttelt, mis uut ja ilusat kodulehte pakkus. Kui algul tegid pakkumise sisu ja lubadused Hegertile nalja, siis lähemal uurimisel avastas ta GBF-i „tehtud tööde“ hulgast neli oma firma ehk Deep Systems’i teostatud veebilahendust, teiste seas telesarja „Kelgukoerad“ veebilehe, mis oli varasemalt võitnud nii Eesti Internetiauhinnad 2010 kui Kuldmuna 2010 kulla.
Kuna GBF ja selle juhid olid Hegert Mölderi jaoks tundmatud, tekkis küsimus, kas tegemist on halva nalja või pahatahtliku konkurentsiga?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele