Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Fotogalerii: reklaamiagentuur Optimist avas uued uksed
Tondi kasarmutes end sisse seadnud reklaamiagentuur Optimist kutsus äsjamöödunud müstilisel kuupäeval kliente ja koostööpartnereid uut kontorit sisse kastma.
Vaatamiseks pakuti uudse tehnoloogiaga valmistatud 5D presentatsiooni ja testimiseks kokteili “Sex on the brief”. Lähinaabreid hoidsid oma muusikamaitsega üleval Kriminaalne Elevant ja Heivi Saaremets.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.