Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Uus: tootenäidiseid tarbijatele tasuta jagav portaal TestiJulgelt.ee
Eelmise nädala kolmapäeval avas oma uksed uudne portaal TestiJulgelt.ee. Tegemist on tootenäidiseid tarbijatele tasuta jagava portaaliga, mis pakub ettevõtetele alternatiivset võimalust samplingut teha ja lisaväärtusena hinnalist tagasisidet saada.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.