Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
BEST INTERNET 2011
Kokkuvõtet Best Internetil räägitust saab lugeda ADM-i blogist: www.adm.ee/blog, samuti tasub jälgida Best Marketingi Facebooki lehte: www.facebook.com/best.marketing.eesti.
Marko Mummi Best Internet 2011 fotogaleriid asuvad siin:
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.