Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
BEST INTERNET 2011
Kokkuvõtet Best Internetil räägitust saab lugeda ADM-i blogist: www.adm.ee/blog, samuti tasub jälgida Best Marketingi Facebooki lehte: www.facebook.com/best.marketing.eesti.
Marko Mummi Best Internet 2011 fotogaleriid asuvad siin:
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.