Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Mikare CSI on nüüd Mailbow
Meilipostitustarkvara Mikare CSI uueks nimeks on Mailbow. Tarkvara on teinud läbi põhjaliku uuenduskuuri – muutunud on nii struktuur kui disain, lisatud on olulisel määral kasulikku analüütikat.
Lisaks traditsioonilisele e-kirjade postitamisele võimaldab Mailbow hinnata ka turunduskampaaniate kvaliteeti. Koostöös Infovara OÜ ärianalüüsitarkvaraga QlikView pakub Mailbow unikaalset lahendust online kampaaniate ja offline müügitulemuste seostatud mõõtmiseks.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.