• 03.10.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Best Internetil kõlas sõna ''Facebook'' iga 2,6 minuti tagant

Best Internetil mainiti tänavu sõna "Facebook" 184-l korral, märkis konverentsil osalenud Tallinna Sadama veebispetsialist Siiri Peelbaum. "Statistilise keskmise tõmbas alla teine päev, kui sõna kõlas vaid 49-l korral. Rekordpäev oli aga esimene päev, kui sõna Facebook kasutati 135-l korral. Kui arvestada välja vahepausid, siis reaalset saalis veedetud konverentsiaega oli 6 h, mis tähendab, et sõna Facebook kõlas iga 2,6 minuti tagant," ütles Siiri.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele