• 03.10.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Best Internetil kõlas sõna ''Facebook'' iga 2,6 minuti tagant

Best Internetil mainiti tänavu sõna "Facebook" 184-l korral, märkis konverentsil osalenud Tallinna Sadama veebispetsialist Siiri Peelbaum. "Statistilise keskmise tõmbas alla teine päev, kui sõna kõlas vaid 49-l korral. Rekordpäev oli aga esimene päev, kui sõna Facebook kasutati 135-l korral. Kui arvestada välja vahepausid, siis reaalset saalis veedetud konverentsiaega oli 6 h, mis tähendab, et sõna Facebook kõlas iga 2,6 minuti tagant," ütles Siiri.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele