Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kaupo Kalda: ''The next big thing turunduses peale Facebooki on spetsiaalsed mobiilveebid''
Suurem osa müüdavatest telefonidest on täna smartphone'id ja just seetõttu on nüüd täiesti kindel, et mobiilveebide ajastu on käes. See on "the next big thing". Eelmine, võiks öelda, oli Facebook.
Mobiiliveebid on mõnes mõttes teistmoodi, spetsiifilised – nad on väikesel ekraanil, sõrmega näpitavad, väga funktsionaalsed ja võimaldavad vahest rohkemgi (näiteks GPS kasutust).
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.