• 31.08.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaupo Kalda: ''The next big thing turunduses peale Facebooki on spetsiaalsed mobiilveebid''

Suurem osa müüdavatest telefonidest on täna smartphone'id ja just seetõttu on nüüd täiesti kindel, et mobiilveebide ajastu on käes. See on "the next big thing". Eelmine, võiks öelda, oli Facebook.
Mobiiliveebid on mõnes mõttes teistmoodi, spetsiifilised – nad on väikesel ekraanil, sõrmega näpitavad, väga funktsionaalsed ja võimaldavad vahest rohkemgi (näiteks GPS kasutust).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele