• 18.08.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Erkki Saarniit: ''Peamine koht, kus Swedbank praegu oma kliendiga kohtub, on arvutiekraan''

on lõpetanud EBS-i rahvusvahelise ärijuhtimise bakalaureuse- ja magistriõppe turunduse juhtimise suunal. Swedbankis on ta töötanud ligi 4 aastat. Oma praegust ametit Swedbankis on ta pidanud 2009. aasta algusest, enne seda töötas samas valdkonnas Swedbankis turundusspetsialistina. Enne Swedbanki oli Erkkil mitmeid projekte käsil, ta on olnud ettevõtja ja veebide arendaja. Lisaks tööle on ta EBSi Vilistlasfondi nõukogu liige.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele