• 18.08.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Erkki Saarniit: ''Peamine koht, kus Swedbank praegu oma kliendiga kohtub, on arvutiekraan''

on lõpetanud EBS-i rahvusvahelise ärijuhtimise bakalaureuse- ja magistriõppe turunduse juhtimise suunal. Swedbankis on ta töötanud ligi 4 aastat. Oma praegust ametit Swedbankis on ta pidanud 2009. aasta algusest, enne seda töötas samas valdkonnas Swedbankis turundusspetsialistina. Enne Swedbanki oli Erkkil mitmeid projekte käsil, ta on olnud ettevõtja ja veebide arendaja. Lisaks tööle on ta EBSi Vilistlasfondi nõukogu liige.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele