1. august 2011
Ainult tellijatele

Lihtsad ideed, kuidas panna esindusrõivas oma eesmärki täitma

Vahel tekib küsimus, et miks teeb firma üldse oma logoga esindusriideid, kui logo on paigutatud nii, et seda pole õieti nähagi. SignitiLOGOS meeskonnaga oleme juurutanud nn fookuspunkti ideed, mille põhimõte seisneb logo paigutamises sinna, kuhu kliendi pilk niikuinii langeb.

Näiteks võib tuua töö kasiinos. Kui diiler jagab kaarte, siis tema vasak käsi, mis hoiab kaardipakki, on paigal ja tööd teeb parem käsi. Seega vaataja jaoks on fookuspunkt vasaku käe ranne. Sellisel juhul oleks arukas panna logo vasaku, mitte parema käe varrukale. Samuti jääb pilgu ette logo asukoht rinnal näiteks tasku peal või diileri näo juures kraeserval.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700