• 01.08.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Telereklaami hinnad tõusid esimesel poolaastal

Eesti Ringhäälingute Liitu kuuluvate telejaamade müügikäibed kasvasid tänavu esimesel poolaastal 13,3% võrreldes aastataguse perioodiga. Käibe kasvu vedas reklaamihindade tõus teleturul – keskmiseks hinnatõusuks mõõdeti telemaastikul 21,6%.
Ringhäälingute Liidu juhi Toomas Vara arvates näitavad need numbrid, et majanduslanguse ajal tugevalt kannatanud teleturg on taastumas. „Suuremate telejaamade lubatud reklaamimaht on reklaami kõrghooajal välja müüdud ning seetõttu on ka reklaamihindade langus asendunud tõusuga“.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele