Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Telereklaami hinnad tõusid esimesel poolaastal
Eesti Ringhäälingute Liitu kuuluvate telejaamade müügikäibed kasvasid tänavu esimesel poolaastal 13,3% võrreldes aastataguse perioodiga. Käibe kasvu vedas reklaamihindade tõus teleturul – keskmiseks hinnatõusuks mõõdeti telemaastikul 21,6%.
Ringhäälingute Liidu juhi Toomas Vara arvates näitavad need numbrid, et majanduslanguse ajal tugevalt kannatanud teleturg on taastumas. „Suuremate telejaamade lubatud reklaamimaht on reklaami kõrghooajal välja müüdud ning seetõttu on ka reklaamihindade langus asendunud tõusuga“.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.