Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Patrik Kupenko, MediaCom: ''Cannes Lionsil saab iga päev kogeda ''hea idee'' hetke''
Cannes'is tasub käia inimestel, kes soovivad puudutada homseid trende ning saada inspireeritud. Festivali esinejate nimekiri on pungil tööstuse veduritest, kes suudavad inspireerida ja käima panna iga turundusinimese – selles pole kahtlustki.
Cannes'ist tagasi jõudnud inimestes on peale ilusa jume kohe märgata ideede tulva, millest loodetavasti jagub järgmise aastani. Loovate ja inspireerivate mõtete kõrval saab Cannes'ist kindlasti ka praktilisemaid mõtteid ja tööriistu.
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.