Ainult tellijatele
28. juuni 2011
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Patrik Kupenko, MediaCom: ''Cannes Lionsil saab iga päev kogeda ''hea idee'' hetke''

Cannes'is tasub käia inimestel, kes soovivad puudutada homseid trende ning saada inspireeritud. Festivali esinejate nimekiri on pungil tööstuse veduritest, kes suudavad inspireerida ja käima panna iga turundusinimese – selles pole kahtlustki.

Cannes'ist tagasi jõudnud inimestes on peale ilusa jume kohe märgata ideede tulva, millest loodetavasti jagub järgmise aastani. Loovate ja inspireerivate mõtete kõrval saab Cannes'ist kindlasti ka praktilisemaid mõtteid ja tööriistu.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700