28. juuni 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Imagine'i juht Helen Roonet: ''Cannes’is käimine annab motivatsiooni ja inspiratsiooni''

Imagine'i juht Helen Roonet Cannes'is. Foto: Jüri Muhhin, Pixel.eeCannes Lions 2011 oli minu jaoks taaskord oma tuntud headuses. Nädalasse mahtus kõike - nii sisukaid seminare, haaravaid workshop’e, huvitavaid screeninguid kui ka kirevat seltsielu.

Enda jaoks võtsin kaasa märksõnad:

- Otsesuhtlus tarbijaga ja nende kaasamine. Avatud suhtlemine – ära ainult kuula, vaid räägi oma sihtrühmaga ning kaasa teda- Kõik armastava häid lugusid, jaga neid- Armasta oma tööd ning jaga seda ja tulemused on palju paremad- Jäta 5% oma turunduseelarvest katsetamiseks- Mõtle mobiilselt ja sotsiaalselt

Bestmarketing.ee toetajad:
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700