Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Imagine'i juht Helen Roonet: ''Cannes’is käimine annab motivatsiooni ja inspiratsiooni''
Imagine'i juht Helen Roonet Cannes'is. Foto: Jüri Muhhin, Pixel.eeCannes Lions 2011 oli minu jaoks taaskord oma tuntud headuses. Nädalasse mahtus kõike - nii sisukaid seminare, haaravaid workshop’e, huvitavaid screeninguid kui ka kirevat seltsielu.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.