Muljed Cannes Lions Creativity festivalilt on igati positiivsed. Lisaks huvitavatele ja inspireerivatele kommunikatsioonilahendustele leidsid käsitlemist mitmed minule olulised teemad – turunduse muutumine, agentuuri ärimudeli transformeerumine, loovuse ning tehnoloogia läbipõimumine jpm.
Kahtlemata oli huvitav ja inspireeriv Martin Lindstromi ettekanne, milles ta käsitles brändi rolli inimeste igapäevases elus. Brändide tähtsus kasvab – kui 2001. aastal rääkisid inimesed oma igapäevastes vestlustes brändidest 15% ajast, siis praegu juba 37%. Veelgi huvitavam oli asjaolu, et brändidel ning religioonil on palju ühist. Martin Lindstromi neuroscience-uuringu kohaselt aktiveerivad brändid aju samu piirkondi, mis religioon, s.t mustrid, mille järgi aju „toimetab”, on brändide ja religiooni puhul kattuvad. Lisaks kattuvad religiooni ja brändi 10 tugisammast.