20. juuni 2011
Ainult tellijatele

Uuring: eestimaalased usaldavad sotsiaalmeedias sõpradelt ja tuttavatelt, mitte ettevõtetelt saadud informatsiooni

Mai lõpus kommunikatsiooniagentuuri Taevas Ogilvy tellitud üle-eestilisest küsitlusest selgub, et 66% Eesti 15–74-aastastest elanikest kasutab erinevaid sotsiaalmeedia kanaleid ning 41 % kasutajatest veedab seal päevas tund ja rohkem. 41% sotsiaalmeedia kasutajatest usaldab sõpradelt ning tuttavatelt saadud informatsiooni. Ettevõtetelt ja organisatsioonidelt saadud informatsiooni usaldab vaid 19% kasutajatest. Eestlased kasutavad sotsiaalmeedia kanalistest kõige rohkem Facebooki (32%) ja YouTube’i (26%), venelased seevastu Odnoklassiki.ru-d (9%). Vaatamata sotsiaalmeedia laialdasele kasutamisele usaldavad inimesed traditsioonilises meedias levivat infot rohkem, erandiks on alla 19 aastased kasutajad ja Lõuna-Eesti ning Tartu kasutajad.

Kommunikatsiooniagentuur Taevas Ogilvy küsitles koostöös Turu-uuringute AS-iga maikuus tuhandet inimest eesmärgiga uurida eestimaalaste sotsiaalmeedia kasutamist, kasutamise keskkondi, sotsiaalmeedias veedetud aega päevas, eelistatud info formaate (tekst, pilt, audio/video) ning informatsiooni usaldamist traditsioonilises versus uue meedia keskkondades.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700