• 16.06.11, 01:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Joel Volkov: ''Kiievi või Moskva auhinnad on lihtsalt eksootiline fakt, ei midagi enamat''

Tundub, et Eesti agentuuride huvi rahvusvaheliste reklaamikonkursside vastu on vähenenud. KIAF-ile tänavu eriti töid ei saadetud, ka Golden Hammerist võeti vähe osa. Kohalik Kuldmuna oli samas väga elav. Järgmisel nädalal algab Prantsusmaal reklaamiinimeste olümpia Cannes Lions, kus tänavu esindab Eestit vaid kaks saadetud tööd. Ajal, mil kogu majandus rahvusvahelistub ja Eesti firmad lähevad välismaale, ei pane Eesti agentuurid ennast samasse liigasse, justkui puuduks ambitsioon olla koduturult väljaspool. Milles asi? Miks osaleda või mitte osaleda rahvusvahelistel reklaamikonkurssidel?
Der TANK’i juht Joel Volkov:

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele