15. juuni 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Joel Volkov: ''Kiievi või Moskva auhinnad on lihtsalt eksootiline fakt, ei midagi enamat''

Tundub, et Eesti agentuuride huvi rahvusvaheliste reklaamikonkursside vastu on vähenenud. KIAF-ile tänavu eriti töid ei saadetud, ka Golden Hammerist võeti vähe osa. Kohalik Kuldmuna oli samas väga elav. Järgmisel nädalal algab Prantsusmaal reklaamiinimeste olümpia Cannes Lions, kus tänavu esindab Eestit vaid kaks saadetud tööd. Ajal, mil kogu majandus rahvusvahelistub ja Eesti firmad lähevad välismaale, ei pane Eesti agentuurid ennast samasse liigasse, justkui puuduks ambitsioon olla koduturult väljaspool. Milles asi? Miks osaleda või mitte osaleda rahvusvahelistel reklaamikonkurssidel?

Der TANK’i juht Joel Volkov:

Ma kahtlustan, et asi on lihtsalt rahas ja ka varasemates kogemustes. Nimelt on tööde esitamine ja pärast gaalale kohale sõitmine küllaltki kallis tegevus. Kindlasti oleks kaalu Cannes’i või Eurobesti auhindadel, aga Kiievi või Riia medalite sära on märksa tuhmim. Ma usun, et Cannes’i kuld võimaldaks agentuuri reaalselt riigist välja spin-off-ida, aga Kiievi või Moskva auhinna resonants kohalike ja ka rahvusvaheliste klientide hulgas on nullilähedane - lihtsalt selline eksootiline fakt. Ei midagi enamat.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700