• 09.06.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinki korporatiivkliendijuht Katrin Karing: ''Konverentsi korraldamine laeval ei ole kallim kui maa peal''

Kas olete tundnud, et ükskõik kui suur poleks stress või kohustuste koorem – laeva astudes on kohe tunda justkui uut hingamist ja mõtted selginevad. Tallinki korporatiivkliendijuht Katrin Karing tutvustab, missugused on plussid, kui korraldada seminar, koolitus, ajurünnak või tooteesitlus laeval. Kas seminari-konverentsi-koolitust saab teha ka siis, kui laev seisab sadamas, või peab tingimata merereisile minema? Üritusi saab teha ka siis, kui laev seisab sadamas: kõik toimib samamoodi nagu teisteski ruumides maa peal. Kuna Tallinkil on palju laevu, siis on ka võimalusi palju. Erinevus on vaid selles, et laevale minekuks on vaja osalejate nimesid ja sünnikuupäevi ning kõigil peavad kaasas olema isikut tõendavad dokumendid. Seminari saab korraldada sõites Rootsi või Soome ning ka sadamas laeva seisu ajal. Ka Soome kruiisi ajal on võimalik laevale ööbima jääda ja lahkuda Tallinnas laevast alles hommikul.
Missugused on klientide kõhklused-kahtlused, kui kõne all on ürituse korraldamine laevas?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele