• 01.06.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

www.mölakasfirma.com

Kui ettevõttel on kasvõi üks auto, siis kaunistatakse see tavaliselt firma sümboolikaga ja / või värvitakse korporatiivvärvides. Kui mitte mujal, siis vähemalt tagaaknal on firma kodulehe aadress. See on kõige odavam liikuv reklaam, mille kulu on laias laastus mõnikümmend eurot kleebise raha.
Eriteade ajudeta autojuhtidele, ametikohast sõltumata: seda kõike tehakse firmast info levitamiseks, tuntuse tõstmiseks või maine loomiseks! Sõnastame lihtsamalt – see peaks jätma firmast hea mulje!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele