Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Äripäev avas tööstuse veebisaidi ja räägib klubis parima toiduaine turundamisest
Äripäev avas tööstusuudiste veebisaidi, mis koondab Äripäeva väljaannetest ühte kohta tööstussektorit puudutava info ning pakub ka ise vajalikku teavet, mida mujalt ei leia.
Toostusuudised.ee toimetaja Tanel Raig lubab, et veebisait hoiab silma peal olulisematel valdkonna uudistel, vahendab tööstussektoris toimuvaid investeeringuid, tööstuste võtmeisikute töökohavahetusi, majandustulemusi ja edukate projektide kogemuslugusid.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.