• 20.05.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Selgusid Kuldmuna 2011 finalistid

Tänavusele rahvuslikule reklaami- ja kommunikatsioonikonkursile Kuldmuna 2011 esitati kokku 669 tööd, millest žürii selgitas välja finalistid 38 kategoorias.
Kuldmuna korraldaja, Eesti Reklaamiagentuuride Liidu (ERAL) presidendi Rein Iida sõnul esitati tänavu rekordarv töid ning kuna paljud finaali jõudnud tugevad projektid levisid peavoolukanalitest väljaspool, siis pole laiem avalikkus neid seni üldse näinud. “Reklaami-, tehnika- ja sotsiaalsed trendid on väga kiiresti muutunud, tarbija nahk on muutunud paksemaks ja vajab tugevamat stimulatsiooni, mis kajastub ka tänavustes töödes,” ütles Iida.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele