• 20.05.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Best Marketing Club #16: - Enefiti sihtgrupp maailma suurima rahvaarvuga riigis Hiinas on 40-50 inimest

Eesti Energia turundusdirektor Ranno Pajuri 18. mai Best Marketing Club'is
Kas teadsite, et ligi 70% maailma teadaolevatest põlevkivivarudest asub USA-s – naftat importivas riigis? Eestis, mida peetakse maailma kõige eesrindlikumaks põlevkivi tehnoloogiat arendavaks riigiks, on maailma põlevkivist 1,1% – ja seda on meie riigi vajadusi arvestades piisavalt, et varustada kohalikku energiatööstust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele