• 20.05.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Best Marketing Club #16: - Enefiti sihtgrupp maailma suurima rahvaarvuga riigis Hiinas on 40-50 inimest

Eesti Energia turundusdirektor Ranno Pajuri 18. mai Best Marketing Club'is
Kas teadsite, et ligi 70% maailma teadaolevatest põlevkivivarudest asub USA-s – naftat importivas riigis? Eestis, mida peetakse maailma kõige eesrindlikumaks põlevkivi tehnoloogiat arendavaks riigiks, on maailma põlevkivist 1,1% – ja seda on meie riigi vajadusi arvestades piisavalt, et varustada kohalikku energiatööstust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele