• 17.05.11, 10:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kent Raju: Kubernaator Kunnas

Mida rohkem inimesi koos on, seda võimsamad on need emotsioonid, mida läbi elatakse. Seepärast on kino tugevaid emotsioone esile kutsuvate reklaamide näitamiseks hea meedium.
Coca-Cola reklaami armsad mutukad paneva kinopubliku heldimusest “awwwww...” mõmisema ja muidugi ka vastupidi. Lollused naerdakse välja suurema põhjalikkusega kui seda keegi perega koduse televiisori ees viitsiks teha. Seega ohtlik paik valimisreklaamide näitamiseks, sest kui libastuda, on kerge saada naerualuseks. Ja oleme ausad, palju neid libastumata valimisreklaame ikka on - eriti veel video puhul, kus fotošop esinemisoskusele kaasa ei aita ja inimestel tuleb endal hoolitseda selle eest, et nende jutt usutavalt mõjuks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele