• 17.05.11, 10:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kent Raju: Kubernaator Kunnas

Mida rohkem inimesi koos on, seda võimsamad on need emotsioonid, mida läbi elatakse. Seepärast on kino tugevaid emotsioone esile kutsuvate reklaamide näitamiseks hea meedium.
Coca-Cola reklaami armsad mutukad paneva kinopubliku heldimusest “awwwww...” mõmisema ja muidugi ka vastupidi. Lollused naerdakse välja suurema põhjalikkusega kui seda keegi perega koduse televiisori ees viitsiks teha. Seega ohtlik paik valimisreklaamide näitamiseks, sest kui libastuda, on kerge saada naerualuseks. Ja oleme ausad, palju neid libastumata valimisreklaame ikka on - eriti veel video puhul, kus fotošop esinemisoskusele kaasa ei aita ja inimestel tuleb endal hoolitseda selle eest, et nende jutt usutavalt mõjuks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele