Mida rohkem inimesi koos on, seda võimsamad on need emotsioonid, mida läbi elatakse. Seepärast on kino tugevaid emotsioone esile kutsuvate reklaamide näitamiseks hea meedium.
Coca-Cola reklaami armsad mutukad paneva kinopubliku heldimusest “awwwww...” mõmisema ja muidugi ka vastupidi. Lollused naerdakse välja suurema põhjalikkusega kui seda keegi perega koduse televiisori ees viitsiks teha. Seega ohtlik paik valimisreklaamide näitamiseks, sest kui libastuda, on kerge saada naerualuseks. Ja oleme ausad, palju neid libastumata valimisreklaame ikka on - eriti veel video puhul, kus fotošop esinemisoskusele kaasa ei aita ja inimestel tuleb endal hoolitseda selle eest, et nende jutt usutavalt mõjuks.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.