• 17.05.11, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: EMT loosikampaania edust ja ebaedust Facebookis

Facebookis turundamisel kehtivad nii Eesti reklaamiseadused kui ka Facebooki enda reeglid. Viimastel kuudel on Eestis ette tulnud kampaaniarakenduste sulgemisi Facebooki automaatsete jälgimissüsteemide poolt. Paljud ettevõtted on oma Facebooki lehele kogunud märkimisväärse jälgijate / fännide arvu ning kampaaniate korraldamine on seetõttu seotud suuremate riskidega. On mainekujunduslikud riskid ning puhtalt äririskid, mis ennekõike seotud reaalse rahalise kuluga.
Reeglitekohane, kuid liiga edukas

Seotud lood

Töökuulutused
  • 17.03.25, 17:56
Salvest otsib kategooriajuhti
Kandideerimise tähtaeg: 31.03.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele