• 13.05.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ajujahi võiduprojekt võimaldab arvuti taga põllumees olla

Kuus kuud väldanud ettevõtluskonkurss Ajujaht 2011 jõudis lõpule. 12. mai õhtul toimunud finaalgalal kuulutas žürii Ajujaht 2011 võitjaks projekti Virtual Garden, mis teenis oma äriidee edasiarendamiseks konkursi auhinnafondist 17 500 eurot.
VG on veebilahendus, mis ühendab meelalahutuslikul viisil mahetootja ning urbanistliku kliendi. Veebilahendus võimaldab kliendil valida endale sobiv virtuaalne peenar, valida peenrale sobivad juurviljad ning jälgida saagi valmimist. VG paneb vastavalt virtuaalsele plaanile taimed mulda, kasvatab neid parimal võimalikul viisil ning toimetab saagi valmides kliendile koju kätte. Tagatud on värske, tervislik ja kodumaine toodang kõigile, kel enda aiapidamine raskendatud on.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele