• 09.05.11, 01:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EAS kasutab rootslastele suunatud turismikampaanias uudiseid lähenemisi

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) turismiarenduskeskus kutsub täna alanud linnapuhkusekampaaniaga rootslasi tänavust Euroopa kultuuripealinna Tallinna avastama. Kampaania eesmärgiks on populariseerida Eestit kui turismisihtkohta ning tekitada huvi Eesti kui puhkuse veetmise koha vastu. Kampaania peamiseks kanaliks on erinevad veebikeskkonnad, mis suunavad potentsiaalse turisti EASi turismiarenduskeskuse veebilehele www.visitestonia.com.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele