8. mai 2011
Ainult tellijatele

EAS kasutab rootslastele suunatud turismikampaanias uudiseid lähenemisi

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) turismiarenduskeskus kutsub täna alanud linnapuhkusekampaaniaga rootslasi tänavust Euroopa kultuuripealinna Tallinna avastama. Kampaania eesmärgiks on populariseerida Eestit kui turismisihtkohta ning tekitada huvi Eesti kui puhkuse veetmise koha vastu. Kampaania peamiseks kanaliks on erinevad veebikeskkonnad, mis suunavad potentsiaalse turisti EASi turismiarenduskeskuse veebilehele www.visitestonia.com.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700