Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) turismiarenduskeskus kutsub täna alanud linnapuhkusekampaaniaga rootslasi tänavust Euroopa kultuuripealinna Tallinna avastama. Kampaania eesmärgiks on populariseerida Eestit kui turismisihtkohta ning tekitada huvi Eesti kui puhkuse veetmise koha vastu. Kampaania peamiseks kanaliks on erinevad veebikeskkonnad, mis suunavad potentsiaalse turisti EASi turismiarenduskeskuse veebilehele www.visitestonia.com.
Välimeediaplakatitel näha olevat fotograaf Ruth Huimerinna loomingut täiendavad QR koodid, mida saavad kasutada nutitelefonide omanikud, et minna otse kampaania kodulehele. „Nutitelefonide kasutus on Rootsi suurlinnades väga levinud, seega loodame selle uuendusliku lähenemisega otse naelapea pihta tabada,“ ütles Braunbrück.