Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kultuuris võib kriitika reklaami eest olla
Tihti pole kultuuriasutustele ja sündmustele reklaami vajagi teha, piisab, kui mõni kriitik asja märkab, ütles 27. aprillil Loov Eesti poolt korraldatud klubiüritusel "Kus on porgand?" Käsmu meremuuseumi juhataja Aarne Vaik.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.