• 27.04.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ilmus värske leksikon ''Turunduse võtmeisikud 2011''

Äripäeva arendusdirektor Mari Kõlli, peadirektor Igor Rõtov ja finantsdirektor Toomas Truuverk raamatu "Turunduse võtmeisikud 2011" esitlusel 18. aprillil 2011 Äripäeva majas18. aprillil 2011 ilmus trükist värskeim ja mahukaim leksikon "Turunduse võtmeisikud 2011", mis on Eesti turundusvaldkonnaga seotud isikute alfabeetiline CV-de kogumik. Leksikon tutvustab enam kui 1800 turunduse võtmeisikut, kelle igapäevaseks tegevuseks on ettevõtete turunduse ja müügi juhtimine, kommunikatsioon ja reklaam. 426-leheküljelise raamatu väljaandjateks on Äripäev ja Best Marketing.
Best Marketingi asutaja Hando Sinisalu ütleb leksikoni eessõnas: „Äritehingud toimuvad inimeste vahel. Ka kõige suuremad ostuotsused langetatakse emotsioonidele tuginedes. Nii nagu korvpallimäng võidetakse sageli ühe punktiga, on ka äris võitja ja kaotaja vaheline erinevus mikroskoopiline. Väikestel detailidel on suur kaal – ühised hobid, ühine töö- või kooliminevik võivad osutuda äritehingu sõlmimisel määravaks.“ Hando Sinisalu soovitab võtta see raamat kätte enne töökohtumisele minekut, et leida põnevaid detaile isiku kohta, mis aitaks kohtumisel jääd sulatada ja paremat kontakti saada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele