Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ilmus värske leksikon ''Turunduse võtmeisikud 2011''
Äripäeva arendusdirektor Mari Kõlli, peadirektor Igor Rõtov ja finantsdirektor Toomas Truuverk raamatu "Turunduse võtmeisikud 2011" esitlusel 18. aprillil 2011 Äripäeva majas18. aprillil 2011 ilmus trükist värskeim ja mahukaim leksikon "Turunduse võtmeisikud 2011", mis on Eesti turundusvaldkonnaga seotud isikute alfabeetiline CV-de kogumik. Leksikon tutvustab enam kui 1800 turunduse võtmeisikut, kelle igapäevaseks tegevuseks on ettevõtete turunduse ja müügi juhtimine, kommunikatsioon ja reklaam. 426-leheküljelise raamatu väljaandjateks on Äripäev ja Best Marketing.
Best Marketingi asutaja Hando Sinisalu ütleb leksikoni eessõnas: „Äritehingud toimuvad inimeste vahel. Ka kõige suuremad ostuotsused langetatakse emotsioonidele tuginedes. Nii nagu korvpallimäng võidetakse sageli ühe punktiga, on ka äris võitja ja kaotaja vaheline erinevus mikroskoopiline. Väikestel detailidel on suur kaal – ühised hobid, ühine töö- või kooliminevik võivad osutuda äritehingu sõlmimisel määravaks.“ Hando Sinisalu soovitab võtta see raamat kätte enne töökohtumisele minekut, et leida põnevaid detaile isiku kohta, mis aitaks kohtumisel jääd sulatada ja paremat kontakti saada.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]