• 26.04.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pärnu Turunduskonverentsil tavatu formaat ja trenditeemad

12. - 13. mail Pärnu Kontserdimajas asetleidev Turundus-, Müügi- ja Klienditeeninduse konverents keskendub sel korral erinevate lugude loomisele, kogumisele ja edasirääkimisele, kuid võtab vaatluse alla ka lojaalsete klientide tekitamise ning kultuuriturunduse. Konverents pakub kohaletulnuile tavatult interaktiivset ja intensiivset kahepäevast õppust varasuvises Pärnus.
Mida on tänavu uut ja põnevat? inspireerivate ametlike vastutusalade piire ületavate lugude rääkimist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele