• 26.04.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pärnu Turunduskonverentsil tavatu formaat ja trenditeemad

12. - 13. mail Pärnu Kontserdimajas asetleidev Turundus-, Müügi- ja Klienditeeninduse konverents keskendub sel korral erinevate lugude loomisele, kogumisele ja edasirääkimisele, kuid võtab vaatluse alla ka lojaalsete klientide tekitamise ning kultuuriturunduse. Konverents pakub kohaletulnuile tavatult interaktiivset ja intensiivset kahepäevast õppust varasuvises Pärnus.
Mida on tänavu uut ja põnevat? inspireerivate ametlike vastutusalade piire ületavate lugude rääkimist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele