• 26.04.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

MediaCom sai Google Adwords ametliku partneri staatuse

Alates sellest nädalast on MediaComil esimese Eesti meediaagentuurina Google Adwords ametliku partneri staatus. Google Adwordsi partneri staatus annab ettevõttele ligipääsu Google Adwords partnerite keskkonnale, mille abil on võimalik omandada unikaalset erialast kogemust ja värskeid võimalusi seoses kommunikatsiooni korraldamisega otsingumootorites, ühtlasi saada tuge Google Adwordsi meeskonnalt. Partneri märk tõendab ka MediaComi usaldusväärsust ja professionaalsust otsinguturunduse küsimustes.
Google Adwordsi partneriks saamine eeldab vähemalt ühe sertifitseeritud töötaja olemasolu ettevõttes. Töötaja kvalifitseerimiseks on vajalik läbida kaks Google Adwords eksamit – baaseksam, mille raames kontrollitakse tulevase spetsialisti üldiseid teadmisi otsinguturunduse valdkonna kohta, ning erialaeksam, mille raames hinnatakse selle spetsialisti taset seoses kitsamate ja spetsiifiliste oskustega. Valida on kolme alamteema vahel – search, display ja reporting.

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele