Sotsiaalmeedias turundamisele keskendunud agentuuri GOAL juht Marko Saue
Facebookis on nüüd võimalik suunata reklaami Eestis elavale venekeelsele elanikkonnale. Tänu sellele uuendusele võime öelda, et 386 000-st Facebooki kasutajast Eestis on vähemalt 44 160 ehk 11,4% vene keelt kõnelevad inimesed. Keelte järgi reklaami suunamine käib mitte selle järgi, milliseid keeli inimene valdab, vaid selle järgi, mis keeles taFacebooki kasutab.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.