• 29.03.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

IPTV reklaamlahenduste loomine võib Eesti reklaamiturule muudatusi tuua

IPTV valdkonna lahendused ehk reklaam digiTV-s on Eestis senini veel kasutamata võimalus. Tegemist on valdkonnaga, mis on ka mujal maailmas veel lapsekingades, kuid mille võimaluste piirid on äärmiselt laiad. Eestis pakub IPTV-d hetkel ainukesena Elion.
Aastaid tagasi oli meil plaan, et hakkame reklaamiga IPTV-s tegelema siis, kui Elioni digiTV-d kasutab rohkem kui 100 000 kodu. Oleme selle piiri nüüd kuhjaga ületanud ja on aeg kunagised plaanid ellu viia. Usun, et hiljemalt 2012. aasta alguses näeme uusi reklaamilahendusi Elioni digiTV-s.  

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele