• 29.03.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

IPTV reklaamlahenduste loomine võib Eesti reklaamiturule muudatusi tuua

IPTV valdkonna lahendused ehk reklaam digiTV-s on Eestis senini veel kasutamata võimalus. Tegemist on valdkonnaga, mis on ka mujal maailmas veel lapsekingades, kuid mille võimaluste piirid on äärmiselt laiad. Eestis pakub IPTV-d hetkel ainukesena Elion.
Aastaid tagasi oli meil plaan, et hakkame reklaamiga IPTV-s tegelema siis, kui Elioni digiTV-d kasutab rohkem kui 100 000 kodu. Oleme selle piiri nüüd kuhjaga ületanud ja on aeg kunagised plaanid ellu viia. Usun, et hiljemalt 2012. aasta alguses näeme uusi reklaamilahendusi Elioni digiTV-s.  

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele