• 29.03.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

IPTV reklaamlahenduste loomine võib Eesti reklaamiturule muudatusi tuua

IPTV valdkonna lahendused ehk reklaam digiTV-s on Eestis senini veel kasutamata võimalus. Tegemist on valdkonnaga, mis on ka mujal maailmas veel lapsekingades, kuid mille võimaluste piirid on äärmiselt laiad. Eestis pakub IPTV-d hetkel ainukesena Elion.
Aastaid tagasi oli meil plaan, et hakkame reklaamiga IPTV-s tegelema siis, kui Elioni digiTV-d kasutab rohkem kui 100 000 kodu. Oleme selle piiri nüüd kuhjaga ületanud ja on aeg kunagised plaanid ellu viia. Usun, et hiljemalt 2012. aasta alguses näeme uusi reklaamilahendusi Elioni digiTV-s.  

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele