• 16.03.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tere otsib oma turundus-ja arendusmeeskonda tootejuhte

Tere AS on Eesti juhtiv piimatööstuskontsern, mis annab tööd kokku 600 inimesele Tallinnas, Paides, Viljandis ja Põlvas. Tere eelmise aasta konsolideeritud käive oli 100 miljonit eurot. Meie tooteid tuntakse kaubamärkide Tere, Hellus, Emma, Mumuu, Haps, Kohuke ja Merevaik järgi.
Tere AS otsib oma turundus-ja arendusmeeskonda

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele